Outsourcing BHP Gdynia – dlaczego warto z niego skorzystać?

Outsourcing BHP Gdynia

Outsourcing BHP Gdynia – dlaczego warto z niego skorzystać?

Jako przedsiębiorca oraz pracodawca zobowiązany jesteś do przestrzegania norm i zasad BHP i PPOŻ. Jesteś również zobowiązany do tego, aby te zasady oraz normy przedstawić swoim pracownikom. Ponadto jednym z Twoich najważniejszych zadań jest dbanie o bezpieczeństwo pracowników oraz zapewnienie im środków ochrony.

Zmieniające się przepisy, a także konieczność określenia środków ochrony osobistej pracowników czy zjawisk potencjalnie niebezpiecznych, to trudne zadanie. Najmniejszy błąd może skutkować wypadkiem, a także dotkliwymi karami finansowymi. Prowadzisz firmę? Warto, abyś rozważył skorzystanie z outsourcingu BHP.

Czym jest i jak działa outsourcing BHP?

Outsourcing to nic innego jak korzystanie z wiedzy, doświadczenia oraz narzędzi, które dostępne są w większym zakresie innym. Jest to scedowanie pewnych obowiązków, w tym przypadku obowiązków obsługi BHP i PPOŻ w firmie, na jednostkę zewnętrzną.

Posiadanie aktualnej wiedzy, wykwalifikowanej kadry i narzędzi, zwiększa jakość obsługi BHP i zmniejsza ryzyko wystąpienia zdarzenia potencjalnie niebezpiecznego. Zyskasz też pewność, że Twoi pracownicy zostali odpowiednio przeszkoleni i pracują zgodnie z obowiązującymi przepisami. Są to podstawowe zalety związane ze skorzystaniem z usługi outsourcingu BHP.

Jeżeli zdecydujesz się powierzyć nam obsługę BHP w Twoim przedsiębiorstwie, to my będziemy odpowiedzialni za określenie zagrożeń związanych z każdym stanowiskiem pracy w Twojej firmie, Zorganizujemy też szkolenia do pracowników i określimy ich niezbędne wyposażenie na danym stanowisku.

Zajmiemy się także wszystkimi formalnościami, jeśli wystąpi zdarzenie potencjalnie niebezpiecznego. Innymi słowy, problem związany z BHP od strony norm, zasad, szkoleń i kwestii prawnych nie będzie już Twoim problemem.

Co zyskasz, powierzając nam obsługę BHP w Twojej firmie?

Decydując się na usługi jednostki zewnętrznej w kwestiach obsługi BHP, oszczędzasz. Wynika to z faktu, że nie musisz tworzyć dodatkowego stanowiska pracy, które generuje koszty oraz tworzy zobowiązania. Nie musisz kupować dodatkowych narzędzi, niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń, tworzenia instrukcji oraz zaznajomienia się z obowiązującymi normami.

Współpraca z nami przyniesie Ci korzyści również ze względów merytorycznych. Twoja firma zyska usługi doświadczonych specjalistów, którzy swoją wiedzą i radą umożliwią przygotowanie precyzyjnych instrukcji wewnętrznych dotyczących zagadnień BHP oraz PPOŻ.

Dokładnie określimy zagrożenia, jakie występują na każdym stanowisku pracy, opracujemy instrukcje dla personelu i zadbamy o precyzyjne określenie obowiązków BHP każdego pracownika.

Żaden przepis oraz żadna norma nie zostaną pominięte przez nas zespół, a Ty i Twoja firma nie będziecie narażeni na kary finansowe w przypadku kontroli lub wystąpienia zdarzenia potencjalnie niebezpiecznego.

Precyzyjne określenie przepisów, przygotowanie instrukcji oraz stworzenie listy środków bezpieczeństwa niezbędnych do pracy wpłynie pozytywnie na samopoczucie Twoich pracowników i wykonywane przez nich obowiązki.

Zapewnij swojej firmie profesjonalną obsługę BHP

Jeżeli chcesz spać spokojnie i być osobą pewną, że Twoi pracownicy pracują zgodnie z normami i przepisami BHP, to koniecznie powinieneś postawić na naszą wiedzę i doświadczenie. Przydzielony Ci ekspert zadba o to, aby Twoja firma była bezpiecznym miejscem pracy.

Nikt nie chce płacić dotkliwych kar finansowych oraz tracić reputacji. Wybierz nas i zapewnij swojej firmie, sobie i pracownikom obsługę najlepszych specjalistów z zakresu BHP i PPOŻ. Nie czekaj na nieszczęście, skontaktuj się z nami już teraz!



Zadzwoń teraz